Używaj kijów BungyPump w prawidłowy sposób

 

instrukcja_6

 

1. Zmontuj dwie części kija, jeśli nie jest już to zrobione. Uwaga! Nie wciskaj dolnej część dalej niż do znaku „reflex”.

 

instrukcja_1

 
 
 
 

2.   Obróć kij do góry nogami. Wyreguluj wysokość kija między klatką piersiową a pachą tak, abyś czuł się wygodnie. Ustaw kij poprzez zablokowanie w wygodnym położeniu: przytrzymaj część środkową (B) i obracając dolną część (C).

 

 

 

instrukcja_2

 
 

3. Wyreguluj pasek na ręce pociągając dolny pasek. Upewnij się, że blokada jest otwarta podczas regulacji pętli.

Naciśnij blokadę urządzenie i pociągnij delikatnie dwa górne paski,aby zablokować w wybranej pozycji.

 

instrukcja_3

 
 
 
 

4. Wsuń rękę do pętli od dołu, a następnie chwyć za uchwyt kija. Trzymaj kij w komfortowy i swobodny sposób.

instrukcja_4

 
 
 
 

5. Delikatnie postaw kij na ziemi zgodnie z linią tyłu stopy lub tuż za piętą, a następnie naciśnij w dół.

Podczas spaceru lub biegania w normalnym rytmie stawiaj lewą nogę na przemian. Pamiętaj: staraj się utrzymać plecy oraz ramiona proste, wciągnij brzuch i patrz przed siebie.

Zawsze trzymaj rękę z kijem lekko pod kątem.

 

 

 

 

A. Górna nasadka                      B. środkowa nasadka                   C. Dolna nasadka

instrukcja_5